منتديات شباب الجزائر

العودة   منتدى شباب الجزائر لكل العرب > الأقسام العامــة > منتدى يوميات شباب المنتدى

منتدى يوميات شباب المنتدى [خاص] بوميات شباب المنتدي متنفس للجميع يحكي كل مايتعلق بحياه الأعضاء اليوميه وتدوين كل مايشغل بالهم

مجلس المحاكمه اليومى للاداره

الكلمات الدلالية (Tags)
للاداره, مجلس, المحاكمه, الدولي
 
المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هذه الآيـــة ..أثرت بي أبو البراء التلمساني منتدى القران الكريم وعلومه 171 2013-07-08 12:18 AM
..((سجل حضورك اليومي بنكته))....... أميره مصر منتدى الطرائف والنكت 3 2010-02-15 11:46 PM
سجل حضورك اليومي بمثل او حكمه -ماهر- منتدى العام 1 2010-02-05 06:58 PM
لكى تخرج من التوتر اليومى تعلم كيف........... امولاا منتدى علم النفس وتطوير الذات 2 2009-01-16 12:14 PM

 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  رقم المشاركة : ( 81 )  
قديم 2010-03-11
 

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  أميره مصر غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2692
تاريخ التسجيل : Nov 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  female
مكان الإقامة : في أم الدنيا يبقي فيييييييييين؟
عدد المشاركات : 1,230 [+]
عدد النقاط : 230
قوة الترشيح : أميره مصر مبدعأميره مصر مبدعأميره مصر مبدع
افتراضي رد: مجلس المحاكمه اليومى للاداره

بنت إنتي إنتي هتجبييلي الضغط وربنا
شكلك كده مش هتقولي حاجه
إرحمني يارب
رد مع اقتباس
اعلانات
 
  رقم المشاركة : ( 82 )  
قديم 2010-03-11
 

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  أميره مصر غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2692
تاريخ التسجيل : Nov 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  female
مكان الإقامة : في أم الدنيا يبقي فيييييييييين؟
عدد المشاركات : 1,230 [+]
عدد النقاط : 230
قوة الترشيح : أميره مصر مبدعأميره مصر مبدعأميره مصر مبدع
افتراضي رد: مجلس المحاكمه اليومى للاداره

الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 3 ( الأعضاء 3 والزوار 0) أميره مصر, modamer, سابق بالخيرات
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 83 )  
قديم 2010-03-11
 

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  بنوته مصرية غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2799
تاريخ التسجيل : Nov 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  female
مكان الإقامة : فى حته السكر مصر
عدد المشاركات : 310 [+]
عدد النقاط : 10
قوة الترشيح : بنوته مصرية
افتراضي رد: مجلس المحاكمه اليومى للاداره

انجزى يا ست يوكا

عاوزة انام خلصى وانطقى
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 84 )  
قديم 2010-03-11
 

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  yoka غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2913
تاريخ التسجيل : Dec 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  female
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 800 [+]
عدد النقاط : 62
قوة الترشيح : yoka يستحق التمييز
افتراضي رد: مجلس المحاكمه اليومى للاداره

ولا كأنكم شوفتوا حاجة

لا للزعل كانت دبانه بس وهشتها خلاص

كملوا براحتكم وأنا لا أمثل شئ هنا أنتم أحرار وآسفة لكم بجد

سلااااااااااااااااااااااااام
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 85 )  
قديم 2010-03-11
 

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  بنوته مصرية غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2799
تاريخ التسجيل : Nov 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  female
مكان الإقامة : فى حته السكر مصر
عدد المشاركات : 310 [+]
عدد النقاط : 10
قوة الترشيح : بنوته مصرية
افتراضي رد: مجلس المحاكمه اليومى للاداره

الغريبه يا ايه


انك بتهزرى

ولما بناخد اى قضيه بجد تقلبيها هزار

وبعدين المشرفيين هنا مش حكومه علينا ولا مدرسين

يبهدلوه فين

احنا هنا لازم نقول راينا بكل حريه بدون توبيخ من حد

طالما مخرجناش على اداب الحوار العامه

بكره اكمل ان شاء الله

خرمانه نووووووم
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 86 )  
قديم 2010-03-11
 
.::عضو شرف::.

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  XMoDaMeRX غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 599
تاريخ التسجيل : Apr 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  male
مكان الإقامة : GaMe oVeR
عدد المشاركات : 366 [+]
عدد النقاط : 51
قوة الترشيح : XMoDaMeRX يستحق التمييز
افتراضي رد: مجلس المحاكمه اليومى للاداره

فعلاااااااااا عندك حق الحال اتقلب انشانا القسم لشيء ولكن اتقلب لشي اخر
كان غرضي من انشاء القسم هو لتدوينات الاعضاء
لكن بوعدك اني اصلح المقلووب وان شاء الله بعد عودة 3algeria
راح يكون فيه عمل اخر
تقديري واحترامي لك

التعديل الأخير تم بواسطة XMoDaMeRX ; 2010-03-11 الساعة 01:33 AM
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 87 )  
قديم 2010-03-11
 

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  بنوته مصرية غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2799
تاريخ التسجيل : Nov 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  female
مكان الإقامة : فى حته السكر مصر
عدد المشاركات : 310 [+]
عدد النقاط : 10
قوة الترشيح : بنوته مصرية
افتراضي رد: مجلس المحاكمه اليومى للاداره

اقتباس
مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة modamer
فعلاااااااااا عندك حق الحال اتقلب انشانا القسم لشيء ولكن اتقلب لشي اخر
كان غرضي من انشاء القسم هو لتدوينات الاعضاء
لكن بوعدك اني اصلح المقلووب وان شاء الله بعد عودة 3algeria
راح يكون فيه عمل اخر
تقديري واحترامي لك

يعنى كل شغلنا ومواضيع فى المنتدى غلط؟

خلاص انا مستعده الغاء كل مواضيع بدون اى مشكله

طالما مواضعنا شئ مقلوب

مش هكلم عن نفسى

بس مواضيع مروه ولا مصريه فى القسم هنا شئ مقلوب؟
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 88 )  
قديم 2010-03-11
 
.::عضو شرف::.

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  XMoDaMeRX غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 599
تاريخ التسجيل : Apr 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  male
مكان الإقامة : GaMe oVeR
عدد المشاركات : 366 [+]
عدد النقاط : 51
قوة الترشيح : XMoDaMeRX يستحق التمييز
افتراضي رد: مجلس المحاكمه اليومى للاداره

انا قصدت اننا انحصرنا في القسم هذا ونسينا اقسام مهمة
لم اقصد ان المواضيع هنا هابطة
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 89 )  
قديم 2010-03-11
 

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  yoka غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2913
تاريخ التسجيل : Dec 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  female
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 800 [+]
عدد النقاط : 62
قوة الترشيح : yoka يستحق التمييز
افتراضي رد: مجلس المحاكمه اليومى للاداره

لا لالالالالا

لا يا جماعة براحتكم أنا ما قصدتش زعل والله

أنا بس مشكلتي اني لما بشوف حاجه بقولها ودا غلط

وأنا فعلا يا ميادة كنت باقلب القضايا هزار بس عارفه ليه؟

عشان بخاف تتقلب جد ونزعل سوا

ودا والله مش عشان من منطلق الهزار بس عشان محدش يزعل من حد

وأنا أصلا من زمان كنت هسيب المنتدى عشان لاقيت نفسي كدا

بس رجعت قلت لازم أقولكم بردو وأنبهكم لحاجة زي كدا قبل ما أمشي عشان ما أشيلش ذنبكم كمان لأني حسيت ان ممكن الكلام دا يبقى لغو ونتحاسب عليه لأنه بقى بيضيع وقتنا

وآسفة جدا لكي والله يا ميادة ما تزعلي مني أنا فعلا لو انتم مش فارقين معايا ما كنتش اتكلمت كنت نجيت نفسي ومشيت وخلاص
بس دا لأني خايفه عليكم والله صدقيني
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 90 )  
قديم 2010-03-11
 

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  بنوته مصرية غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2799
تاريخ التسجيل : Nov 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  female
مكان الإقامة : فى حته السكر مصر
عدد المشاركات : 310 [+]
عدد النقاط : 10
قوة الترشيح : بنوته مصرية
افتراضي رد: مجلس المحاكمه اليومى للاداره

اقتباس
مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yoka
لا لالالالالا

لا يا جماعة براحتكم أنا ما قصدتش زعل والله

أنا بس مشكلتي اني لما بشوف حاجه بقولها ودا غلط

وأنا فعلا يا ميادة كنت باقلب القضايا هزار بس عارفه ليه؟

عشان بخاف تتقلب جد ونزعل سوا

ودا والله مش عشان من منطلق الهزار بس عشان محدش يزعل من حد

وأنا أصلا من زمان كنت هسيب المنتدى عشان لاقيت نفسي كدا

بس رجعت قلت لازم أقولكم بردو وأنبهكم لحاجة زي كدا قبل ما أمشي عشان ما أشيلش ذنبكم كمان لأني حسيت ان ممكن الكلام دا يبقى لغو ونتحاسب عليه لأنه بقى بيضيع وقتنا

وآسفة جدا لكي والله يا ميادة ما تزعلي مني أنا فعلا لو انتم مش فارقين معايا ما كنتش اتكلمت كنت نجيت نفسي ومشيت وخلاص
بس دا لأني خايفه عليكم والله صدقيني

يا ايه انتى عارفه المثل الى بيقول

يا بخت الى بكانى وبكى الناس عليه و لا ضحكنى وضحك الناس عليه

مش عيب نعمل نقطه نظام ونصلح اخطاءنا

بس شوفى وراجعى كلامنا هتلاقى معظمه بناقشه بجديه موضعيه

يا بت كل ما خرج ادخل تانى

عاوزة انام
رد مع اقتباس

مواقع النشر (المفضلة)



الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة

مجلس المحاكمه اليومى للاداره



التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي منتدى شباب الجزائر ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر

الساعة الآن 10:49 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.7 .Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd
Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Designed & Developed by shababdz.com
جميع الحقوق محفوظة ©2014, منتدى شباب الجزائر لكل العرب