منتديات شباب الجزائر

العودة   منتدى شباب الجزائر لكل العرب > الأقسام العامــة > منتدى النقاش والحوار

منتدى النقاش والحوار [خاص] بالنقاش الهادف والهادء بين الاعضاء

فوقوا

الكلمات الدلالية (Tags)
فوقوا
 
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  رقم المشاركة : ( 1 )  
قديم 2009-11-17
 
Banned

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  تحيا مصر والجزائر غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2614
تاريخ التسجيل : Nov 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  male
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 19 [+]
عدد النقاط : 10
قوة الترشيح : تحيا مصر والجزائر
Unhappy فوقوا

.....................

أول جريمة في الكون كانت بين إتنين إخوات

قابيل هابيل يا ريتنا بنتعلم من كل اللي فات

تاريخنا عاد نفسه مليون مرة و مبنتعلمش

و بنسأل نفسنا دايما طب ليه مبنتقدمش

!

قالها راجل حكيم زمان في الإتحاد قوة و في الفرقة ضعف

يا ريتك تفهم معنى كلمة ضعف

عارف الغرب إتحول عالم أول ليه

مشيوا بالظبط ع اللي في يوم جدودك قالوا عليه

الغرب إتعلم مننا فكرة الإتحاد

و ترجم كل كتبنا للغتهم و إتقدم و إستفاد

و إحنا بقينا عالم تالت و كرهنا لبعض زودها

خلانا عالم مكانه ثابت


يا مصر و يا جزائر

إنتوا أحفاد شهداء

لرفع إسم العروبة فوق فدوها بالدماء

و الله لو عملتوا نص اللي إتعمل ما بينكوا

ساعة أمريكا ما جت غزت العراق

مكتش دخلت

خير أجناد الأرض

و أقوى و أعظم ثوار

لو إتحدتوا مع بعض

صوتكوا هيكون جبار

قريت جرايد برة

شوفت اليوتيوب و إتنكدت

يااااااااه

لما الحفيد يضيع جهد الجد

صراع الإخوات بقى منشتات جرايد الغرب

كل المحطوط ع اليوتيوب مش تشجيع دي إسمها حرب

تشجيع بلدك من حقك

مش بس من حقك ده واجبك

إهتف قوم إرفع علمك

شيل كره أخوك من قلبك

و أوعى تخلي الأنانية و العصبية تشوه وطنك

الوطن العربي

ما هو وطني وطنك

فيكوا نفس الأديان

فيكوا نفس الألوان

نفس القارة نفس الوطن

إتنوا الإتنين إخوات

فوقوا

حبيت انقلهلكم عشان تفهوا الكلام ياشباب الجزائر

الى غناها انسان مصرى غناه لمصر والجزائر
يارب ناخد بيها وبلاش استهتار بالكلام

مصرى وبعشق كل عربى مسلم

تحيا مصر والجزائر
رد مع اقتباس
اعلانات
 
  رقم المشاركة : ( 2 )  
قديم 2009-11-17
 
Banned

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  تحيا مصر والجزائر غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2614
تاريخ التسجيل : Nov 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  male
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 19 [+]
عدد النقاط : 10
قوة الترشيح : تحيا مصر والجزائر
افتراضي رد: فوقوا

بقول الى غناها مصرى

لاحول ولا قوة الا بالله
قالـ فات الاوان قالـ
عيبكم انكم بتسهتروا باكلام وبشعب مصر
ومتعرفوش ان الشخص المصرى لما يغضب بيعمل اية
على رأى المثل (اتقى شر الحليم اذا غضب )
وانا مش بتشاكل ولا بغلط فى حد انا بنادى للاخوه
دا للى عنده اخوه اصلا
والى بشوفه فى المنتدى دة بجد احزنى بجد
والى وصلنى من رسايل وشتيمه وتهزيق وانا بردك رديت بأحترام
لانى كونى مصرى ودى أخلاقى
ربنا يسمحكم دنا لسة مسجل اليوم ووصلنى هل الكميه من الرسايل
لا حول ولا قوة الا بالله
الله يكملكم بعقولكم ويظهرلكم الحقيقه

تحيااااا مصر والجزااائر وكل العرب اخوه
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 3 )  
قديم 2009-11-17
 
Banned

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  تحيا مصر والجزائر غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2614
تاريخ التسجيل : Nov 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  male
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 19 [+]
عدد النقاط : 10
قوة الترشيح : تحيا مصر والجزائر
افتراضي رد: فوقوا

أميييييين يارب
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 4 )  
قديم 2009-11-17
 
Banned

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  تحيا مصر والجزائر غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2614
تاريخ التسجيل : Nov 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  male
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 19 [+]
عدد النقاط : 10
قوة الترشيح : تحيا مصر والجزائر
افتراضي رد: فوقوا

سفير الجزائر بالقاهرة ينفى وجود قتلى بين مشجعى الجزائر

فى ظل الأجواء المتوترة بين جماهير منتخبى مصر والجزائر سرت شائعة مغرضة بأن حالات قتل حدثت لبعض مشجعى الفريق الجزائرى فى القاهرة عقب فوز الفريق المصرى الأمر الذى أدى إلى خروج غاضبين جزائريين فى الجزائر واعتدائهم على مصريين يعملون هناك ،لكن السفير الجزائرى بالقاهرة "عبدالقادر الحاج" وعلى تلفزيون الجزائر الرسمى نفى أن يكون قد حدث أى حالة قتل أو وفاة واحدة لأى جزائرى فى مصر .

انظروا للفديوا مش دة السفير الجزائرى ولا واحد شبه

رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 5 )  
قديم 2009-11-18
 

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  رتاج غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2385
تاريخ التسجيل : Nov 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  female
مكان الإقامة : دنيا الألم
عدد المشاركات : 357 [+]
عدد النقاط : 19
قوة الترشيح : رتاج
افتراضي رد: فوقوا

عندما افكر في الامر بصفتي حاملة لراية الاسلام .
ابكي .... ابكي بحرقة لاني غيورة على ديني .. غيورة على
حبيبي المصطفى عليه الصلاة والسلام ....
صراحة الكل أخطأ هنا .. الكل سواء ..

المهم ربي يهدينا .. العرب اخوة .. جمعنا الاسلام تحت راية واحدة موحدة ..
راية لا اله الا الله .. محمد رسول الله (عليه الصلاة والسلام )..

فاللهم ثبتنا واطفئ نار الحقد بيننا و اصلح ذات بيننا و نق كل قلب مؤمن
من الغل والحقد ...


فلنبرهن لليهود اننا يد واحدة ..

وانه مهما يحصل سيبقى الشعار واحد والهدف واحد

لكم اخوتي في الله .. اطيب التحايا
و اعذب كلمات الاخلاص والمودة ....

ربنا لا تؤاخذنا ان نسينا او اخطانا ...


دمتم في رعاية الله وحفظه

أختكم في الله رتاج
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 6 )  
قديم 2009-11-18
 

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  بشرى غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 485
تاريخ التسجيل : Mar 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  female
مكان الإقامة : tiaret
عدد المشاركات : 2,670 [+]
عدد النقاط : 641
قوة الترشيح : بشرى is a name known to allبشرى is a name known to allبشرى is a name known to allبشرى is a name known to allبشرى is a name known to allبشرى is a name known to all
افتراضي رد: فوقوا

السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

شكرااا جزيلااا لكــ اخي على الموضوع ,...؟؟

امـــا بالنسبة الى رايي اخي نعلـــم انا لي هناكــ قتلى و لكن

هنـــاكــ جرحى و ضربتم لاعبينا بالطوبات مثل ما تقولوا

نحن لا نريد شيئـــا الا اعترافكم بالخطا و طلب المغفرة من ربنـــــا سبحانه

نحن هنــا في حالة جيدة و الحمد لله عملتوا فينــا بليزير ما قتلتوهومش

المهم اخي انت حسب رايك لانك مصري :: عند اسئلة ارجوا تجاوب عليها::

1- انت بأي هدف دخلت لهذا المنتدى؟؟

2- هل ستواصل معنــا بعد المبارات؟؟

3- هل تحب الجزائريين ؟؟

4- ما هو رايكــ في المشاكل التي قام بها المصريين تمثيليمية و لا حقيقة ؟؟

ارجوا انكــ تجاوبني بكل صراااااحة

شكرااا على الطرح

رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 7 )  
قديم 2009-11-18
 
Banned

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  تحيا مصر والجزائر غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2614
تاريخ التسجيل : Nov 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  male
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 19 [+]
عدد النقاط : 10
قوة الترشيح : تحيا مصر والجزائر
افتراضي رد: فوقوا

بارك الله فيكى اخت رتاج وهو دة الى عايز اوصله شكرا جدا
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 8 )  
قديم 2009-11-18
 

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  soumi غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 2352
تاريخ التسجيل : Nov 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  female
مكان الإقامة : alger
عدد المشاركات : 138 [+]
عدد النقاط : 60
قوة الترشيح : soumi يستحق التمييز
Hjonv32n Shosho رد: فوقوا

نحن في انتظار الاخ الكريــــم !

سلآمي
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 9 )  
قديم 2009-11-18
 

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  دعاء الجزايرية غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 1326
تاريخ التسجيل : Aug 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  female
مكان الإقامة : الجزائر
عدد المشاركات : 833 [+]
عدد النقاط : 26
قوة الترشيح : دعاء الجزايرية يستحق التمييز
افتراضي رد: فوقوا

متسيش تتنافق علينا يا مشجع .... مرة بتقول اللاعبين مضربوهمش اتو ظلمتونا و مرة بتقول انو بدي اوصل رسالة انو احنا إخوة ......
راحت الأخوة من زماااان
.. راك روطار و لوكان قلت هاذي الهدرة قبل متروح الأخوة و علابالك و اش درتو فينا إذن لاتحاول ان تتهرب من الموضوع
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 10 )  
قديم 2009-11-18
 

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

  بشرى غير متواجد حالياً  
رقم العضوية : 485
تاريخ التسجيل : Mar 2009
الدولة :
العمر :
الجنس :  female
مكان الإقامة : tiaret
عدد المشاركات : 2,670 [+]
عدد النقاط : 641
قوة الترشيح : بشرى is a name known to allبشرى is a name known to allبشرى is a name known to allبشرى is a name known to allبشرى is a name known to allبشرى is a name known to all
افتراضي رد: فوقوا

اخي انتظر اجاباتك على اسئلتي
رد مع اقتباس

مواقع النشر (المفضلة)



الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة

فوقوا



التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي منتدى شباب الجزائر ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر

الساعة الآن 03:01 PM

Powered by vBulletin® Version 3.8.7 .Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd
Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Designed & Developed by shababdz.com
جميع الحقوق محفوظة ©2014, منتدى شباب الجزائر لكل العرب